15 תשובות
יואו אני משתגע כך פעם שאני צריך למדוד דופק בכף רגל
זה סיוט, ואני בדרך כלל לא מצליח..
אינווי, אני עוקב אחרי השאלה
שואל השאלה:
אני רק בפרחי מדא אין לי הרבה ידע (:
רציתי לדעת איפה אני מניחה כדי להרגיש דופק אבל מזל שיש את העורק בצוואר כי זאת אופציה הרבה יותר קלה
אנונימית
נכון, אבל אותי כן מסקרן על הדפקים ברגל
וגם אני לפעמים צריך את זה
בכף רגל, לא בירך
שואל השאלה:
אהה הבנתיי פשוט לפי גוגל זה אומר כזה סוג של ליד הירך
אנונימית
שמה זה אומר?
אני יודע תיאורטית איפה זה, הבעיה היא שאני לא מצליח להרגיש?
שואל השאלה:
עורק הירך (ta: arteria femoralis) הוא עורק גדול בירך ואחד העורקים המשמעותיים בגפה התחתונה, אשר אחראי לרוב אספקת הדם באזור זה וקלינית, אם הוא ייחסם, תיעצר כל אספקת הדם לגפה התחתונה. עורק הירך מסתעף למספר עורקים. עורק זה הוא המשך של עורק הכסל החיצון ומתחיל ברצועה המפשעתית (ligamentum inguinale) (ראש עצם הירך).
זה מה שגוגל אומר לא יודעת חחח פשוט נחכה לתשובה (:
אנונימית
אני יודע איפה זה טכנית
זה בחלק הפנימי של הרגל, טיפה מתחת האיזור האישי
אבל אני לא מצליח למשש שם בדרך כלל
לעצמי כמובן, לאחרים אני לא מנסה
צריך ללחוץ חזר וממש קשה להרגיש אותו
לחצתי ולא הרגשתי..
אבל גם בכף רגל (מעל הכף) קשה לי למצוא
גם שם בתינוקות
שואל השאלה:
עורק פמורלי זה העורק שנמצא בירך כזה
אנונימית
כמו בתמונה של השאלה בערך
היי לרוב בודקים אצל ילדים
למבוגרים קשה למצוא