התחברות
הרשמה
איך להניח "בלון" בצורה נכונה ותקנית מבלי שחלילה יהיה חור?
12 במרץ 2023, 16:59
יחסים
בלון
חור
תשובה אחת
שואל השאלה:
וואלה? איפה ? ^
אנונימי
באותו הנושא:
מדוע ישנם אנשים עם שפה גבוהה ותקנית (יחסית) שאינם משתמשים נכון באותיות אית''ן?
אתם חושבים שישראל פועלת בצורה נכונה להתקפות של הבלונים והרקטות?
אם לא שלחו לי תשובה אחרי חודש למיוני מודיעין שהייתי סביר להניח שלא התקבלתי נכון?
מי שמאמין באלוהים סביר להניח לא ישבע בו סתם נכון?
איך לרשום באנגלית הצלחתי להציל אותנו בצורה תקנית
איך מודדים גובה עצמאית בצורה תקנית?
התחלתי להניח כבר שבוע תפילין, היום אין לי חשק להניח, זה בסדר להניח בלי חשק?
נכון יש את הדתים האלה שעומדים בכניסות לבית הספר ומציעים לאנשים שעוברים להניח תפילין?
היום מותר להניח נכון?
איך אומרים בעשרים ושביעי באוקטובר בצורה תקנית ?, עשרים ושבעה/עשרים ושבע??
נכון לעכשיו יש צורך בתו ירוק בלונה פארק?