התחברות
הרשמה
מה דעתכם על השיר החדש של אספה? -
קישור מצורף
30 במאי 2024, 19:59
Kpop
דעות גולשים
להקות
שירים יפים
Aespa
2 תשובות
וואלה אהבתי אותו ממש אבל את סופרנובה קצת יותר
k
kwon yuri
הוא ממש ממש טוב
S
Soyeon
באותו הנושא:
מה דעתכם על השיר החדש של בן זיני?
מה דעתכם על השיר החדש של שירה שטילמן?
מה דעתכם על השיר החדש של סטטיק ובן אל- טודו בום?
מה דעתכם על השיר החדש של מייגן טריינור?
עכשיו שמעתי את השיר החדש של בן זיני וטיי והוא לא כזה נורא, מה דעתכם?
דעתכם על השיר החדש (שיר המסכה) של הרב אמנון יצחק שליט"א?
מה דעתכם על השיר החדש והמיני אלבום החדש של טוויס?
השיר החדש של עדי ביטי "אני לא שלך" לדעתכם הוא חיקוי של השיר hello של אדל?
מה דעתכם על השיר החדש של אליעד?
השיר החדש של הוגו מגאליס. מה דעתכם?
מה דעתכם על השיר החדש של אספה?