התחברות הרשמה

מה דעתכם על השיר החדש של אספה? - קישור מצורף

האמת הקונספט נדיר , אבל כרגע אני חושבת שזה השיר הכי פחות טוב שלהן , אבל אני צריכה לשמוע עוד
8 ביולי 2022, 11:30
K-popKpopקייפופAespaחוות דעת    
תשובה אחת
הקליפ באמת הכי טוב שלהן ממש
השיר עצמו פשוט קצת שונה מהסגנון הרגיל שלהן
אבל עדיין ממש אהבתי
באמת צריך לשמוע כמה פעמים כדאי לאהוב לדעתי
S
Sihyeon
באותו הנושא:
מה דעתכם על השיר החדש של בן זיני?
מה דעתכם על השיר החדש של שירה שטילמן?
מה דעתכם על השיר החדש של סטטיק ובן אל- טודו בום?
מה דעתכם על השיר החדש של מייגן טריינור?
דעתכם על השיר החדש של עדן בן זקן?
מה דעתכם על השיר החדש של סטטיק ובן אל?
עכשיו שמעתי את השיר החדש של בן זיני וטיי והוא לא כזה נורא, מה דעתכם?
דעתכם על השיר החדש (שיר המסכה) של הרב אמנון יצחק שליט"א?
השיר החדש של עדי ביטי "אני לא שלך" לדעתכם הוא חיקוי של השיר hello של אדל?
מה דעתכם על השיר החדש של אליעד?
השיר החדש של הוגו מגאליס. מה דעתכם?