6 תשובות
אני מאמין ואין לי ממש דעה על אנשים שלא מאמינים, כל עוד הם מכבדים את דעתי ולא מתנשאים או משהו אז אין לי בעיה איתם
אתאיסטית
ולא איכפת לי כל עוד האמונה שלהם לא משפיעה על אנשים אחרים. והיא בדרכ לא. אמונה יכולה להיות מאוד חשובה לאנשים, מי אני שפקפק בזה? שיעשו מה שטוב להם.
יהודים קדושים וטהורים. אך קצת מבולבלים ובעז"ה עוד יזכו להכיר את אור החיים!!!


אין מה לצאת עלי, זו דעתי.
אני אתאיסט, ולדעתי מי שמאמין שיהנה, כל עוד הוא לא כופה עליי את דעתו.
אני לא מאמינה אבל אני כן מכבדת את האנשים שכן מאמינים, מה שאני לא מבינה זה למה לאנשים אכפת מהדעות שלי? עם אני לא מאמינה אז פתאום כל העולם שונא אותי? זה דפוק
שואל השאלה:
באיזה צד את