7 תשובות
בתוכנית החדשה יש הבדל משמעותי לפי מה שאומרים
יש הבדל, אבל אני לא יגיד שזה הבדל ממש קיצוני.
עם אתה רוצה להתקבל לאוניברסיטה, גם ככה וגם ככה תצטרך ללמוד כמעט מהתחלה
^ בגלל זה 5 יותר קל לי מ4.
כיף חיים
הבדל עצום!!
ההבדל היחיד הוא שב 5 החומר יותר חשיבתי, יותר סעיפי חשיבה, יותר הבנה ויישום של החומר.
ב4 זה יותר טכני, יותר לזכור נוסחאות פחות חשיבה