4 תשובות
בכיתה י זה רק הבסיס של 5 ב יא זה הבגרות אז זה יותר מתקדם
בכיתה י' זה הבסיס, אישית בכיתה י'זה הרגיש כמו המשך של מה שלמדנו בט' (גיאומטריה, פונקציות..) ובכיתה יא למדתי הרבה יותר נושאים חדשים
שמיים וארץ
בכיתה י' זו יותר רמה של הבסיס ורמה היא של שאלות שמופיעות בספרי הלימוד אחרי שאת לומדת כל פרק,
ובכיתה י"א זו רמה יותר גבוהה - רמה שמתקרבת עם הזמן לרמה של בגרות ובסופו של דבר מגיעה אליה.
יש פער לא קטן, וזו לחלוטין קפיצה ברמה.
אך כל עוד תשקיעי, תלמדי ותתרגלי במהלך השנה כפי שעשית בכיתה י', אין סיבה שלא תצליחי בסוף.
בהצלחה!