6 תשובות
ברור מזא מה שמרגיש לך
שואל השאלה:
פשוט אני מרגישה שאני רוצה לדבר יותר ואני מפחדת להגיד כי גפ ככה אנחנו מדברים מלא
אנונימית
תגידי הכל בסדר
שואל השאלה:
אפ מדברים כמה פעמים ביופ בשיחה כמה שעות זה סבבה?
אנונימית
אין "מכסה" או "כמות" שצריך לדבר. כמה שמרגיש לך. העיקרון הוא שתדברו כל יום, לא כל היום כמובן וברור שיהיו ימים שתדברו יותר או פחות אבל לשמור על תקשורת רציפה וזה יבוא מעצמו גם
כמה שבאלכם ואפשר