9 תשובות
לא בטלפון !!!
כל הפרידות שלי היו בטלפון וזה היה נוראי
לא דרך הטלפון! נכון כנראה יהיה הרבה רגש וגם לא קל אבל עדיף לסיים יפה פנים מול פנים
תחסום אןתה וזהו
אנונימי
שואל השאלה:
אני מבין למה עדיף פנים אל פנים אבל קשה לי לראות אנשים כועסים עליי או מתוסכלים ממני
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא חושב שזו הגישה הנכונה אנונימי
אנונימי
יואו אנונימי תקשיב זה מושלם
עכשיו רציני זה באמת קשה פנים אל פנים ולא כולם עומדים בזה (גם לי זה קשה) אבל אל תפגע בה ככה עם כמה שזה קשה לך ואם את. צריך התייעצות בפרטי לאיך להתמודד אני פה
שואל השאלה:
תודה רבה:)
אנונימי
אני יודעת והבנתי אבל אם תעשה את זה בטלפון אז זה יהיה אתה אם תבקש ממנה שתיפרד ממך עכשיו זה כבר שונה אני גם עשיתי את זה זה קצת כואב
שואל השאלה:
אה אוקיי הבנתי, תודה לך
אנונימי