11 תשובות
אני לא חושבת שהם נטרלים אבל לא לתפןס אותי במילה
אנונימית
הם נטרלים? הרבה אומרים שלא
אני לא באמת רואה אז אני לא יודע
אני לא באמת רואה אז אני לא יודע
ערוץ14 לא ניטרלי כמו שערוצים 11 12 13 לא ניטרלים
מי אמר שהם ניטרליים? הם ימין קיצון מובהק
צודק! הערוץ הכי ניטרלי ואומרת בתור ביביסטית
אנונימית
אם ערוץ 14 נטרליים אני פרפר
הוא לא, הוא ערוץ ימני, ו-12 ו-13 הם ערוצים שמאלנים, אין ערוצים ניטרליים
לא נטרליים
יש מלא שנאה על ערוץ עכשיו 14 דווקא בגלל שהוא נייטרלי. השמאל במדינת ישראל רוצה שיהיו רק ערוצים שמאלנים.
יש בערוץ הזה מלא שמאלנים. זה ערוץ שמאל מגעיל!
הם לא ניטרליים, הם גם אומרים את זה..
באותו הנושא: