התחברות
הרשמה
אתם שמים את הכרטיס רישיון בארנק או בספח הזה של התעודת זהות?
29 במאי 2024, 20:45
תעודת זהות
משרד הפנים
גיל 16
3 תשובות
אם היה לי רישיון הייתי כנירעה שם בארנק
ס
סוניק המהיר
כשיהיה לי את התעודת זהות אשמור את זה שם זה יותר בטוח ויותר נוח
א
אנונימי מהקריות (לא אנונימי)
בארנק.
Y
YIAPM
באותו הנושא:
אתם שמים את התעודת זהות שלכם בארנק או משאירים אותה בדבר הכחול הזה עם הספח?
יש לי יותר מדי כרטיסים בארנק
אפשר להסתובב רק עם הכרטיס של התעודת זהות בלי הספח?
עברתי לפני שלושה ימים טסט תוך כמה זמן אני מקבל את הכרטיס פלסטיק של הרישיון
אתם שמים את הכרטיס של התעודת זהות שלכם בתוך העטיפה הכחולה שמגיעה איתו או בתוך ארנק?
אני יכולה לפתוח חשבון בנק עם הספח שלי ולא עם הכרטיס תז?
חייב להשאיר את התעודת זהות בנרתיק הכחול שלה עם הספח או שאפשר להוציא ולשים תתעודת זהות (הכרטיס) בארנק?
אם יש לי כבר כרטיס ת"ז ונרטב לי הספח אני יכולה לזרוק את הספח?
איך אמורים לשים את התעודת זהות בארנק? להכניס לארנק רק את הכרטיס עצמו של התז או שאני אמור להכניס הכול כולל הספח?
איפה אתם שמים את המפתחות שלכם? בארנק בכיס?
אם אני משנה כתובת בתעודת זהות זה רק בספח או גם בכרטיס עצמו?