12 תשובות
תעודת זהות
אבל גם רישיון שיהיה זמין לא פחות חשוב
תשאיר את הרישיון באוטו
אז תביא לי אחד
ההפך.
תשאיר את התז בבית ותיקח איתך רישיון.
בתכלס לא קריטי, אבל חוסך זמן במקרה ששוטר עוצר אותך.
אני יקח את הכרטיס אשראי
שואל השאלה:
הייתי משאיר את הרשיון באוטו אם האוטו היה שלי ולא של ההורים
אז פשוט תקנה ארנק גדול יותר
שואל השאלה:
מה להשאיר בבית אז רשיון או תעודת זהות?
לא להשאיר כלום שניהם חשובים
מה הבעיה לקנות ארנק יותר גדול?
שואל השאלה:
אני לא אוהב ארנקים גדולים זה סיוט
אז תשים את התז בכיס מה אני אגיד לך
בתכלס פשוט תצלם בטלפון ולך בלי ארנק.