4 תשובות
מה
ברור שלא...
וואלה הייתי רוצה
אבל לא, אנחנו יותר טובים מהם

ואנחנו ממש לא עושים עכשיו
אפילו מחבלים אנחנו לא רוצים שזה אמור להיות הבייסיק
לא צריך. צריך לחסל את אנשי חמאס שלא הסגירו את עצמם, את המשפחות שלהם לגרש ללבנון או תורכיה או סוריה, ואת היתר להשאיר על בסיס הומניטרי בלבד באהלים לפחות ל-10 שנים עם שליטה בטחונית של צהל ושליטה אזרחית של פלסטינים שאינם אנשי טרור.
לא, צריך לחסל את החמאס ולגרש את האזרחים למדינות שהביעו תמיכה בהם.