6 תשובות
אין לנו דרך לעשות משהו, הם ימשיכו עם העיצומים עד שהם יקבלו מה שהם רוצים.
דיי נשארו לי שתי בגרויות רק בלי לסיים וביי
שואל השאלה:
אני חושב שאנחנו כתלמידים צריכים להתחיל להפריע בשיעורים ולעשות באלגן בבית ספר ואנחנו נומר למורים שאם הם יתנגדו לרן ארז אנחנו נפסיק ואם יתמכו אנחנו נמשיך
אני מסכים שצריך לשפר את שכר המורים אבל שזה לא יבוא על חשבוני
מה אתם חושבים?
אנונימי
לעשות בלאגן לא יפתור כלום. מה יעזור לך לקבל הפרעה או עונש? שום דבר לא יעצור אותם.
שואל השאלה:
המורים והצוות יתנו הפרעה/עונש לכיתה/שכבה שלמה?
אנונימי
כן. המורים יכולים לתת הפרעה עונש לכיתה או לשכבה שלמה. לא יעזור להפריע.