התחברות הרשמה

80 ללק ג'ל בלי בנייה זה זול/יקר/ סבבה?

28 במאי 2024, 17:27
ציפורנייםבניית ציפורנייםקוסמטיקה    
7 תשובות
זול
א
אייס וניל
זול
מ
מ(א)יה
זול
ס
סתם עוד מישהי אחת
זול רצח מה זה איפה מצאת
B
Black girl magic
זול
D
Dear מתולתלת
זול
ה
הנה תותית
זול
d
daisy.zq
באותו הנושא:
250 לבנייה ראשונה ו120 למילוי זה מוגזם או סבבה?
250 בנייה ו130 מילוי, סבבה?
270שקל בנייה ומילוי ב150 זה סבבה?
עשיתי לעצמי בנייה בפעם הראשונה זה סבבה?
לשלם 120 שקל על לק גל רגיל בלי בנייה וזה זה סבבה?
280 שקל בנייה ללק גל זה סבבה?
זה סבבה לעשות בנייה בגיל 15?
עשיתי אתמול בנייה בגל אצל מישהי סבבה באמת
בניית ציפורניים (לא ארוכות מידי ) זה סבבה לילדה בת 14?
יש לי בנייה סבבה ואני עוד שבוע בערך צריכה לעשות מילוי והציפורן שלי עצמה למעלה( איפה שגוזרים את העור ) היא כיאלו מתרוממת
בנייה ב120 שח זה סבבה?