התחברות הרשמה

יש לי בנייה סבבה ואני עוד שבוע בערך צריכה לעשות מילוי והציפורן שלי עצמה למעלה( איפה שגוזרים את העור ) היא כיאלו מתרוממת

מה לעשות כיאלו זה בסדר? זה יסתדר?
27 ביוני 2023, 00:57
התייעצותתתבניית ציפורנייםמילוי    
2 תשובות
שואל השאלה:
אמלה איך היא תתקן דבר כזה כי זה הציפורן שלי וזה מלמעלה לא למטה
ס
סתם עולה
היא תתקן לך את זה, אבל כשזה קורה עדיף כמה שיותר מהר לעשות מילוי
ב
ביסוש
באותו הנושא:
אם יש לי 2000 בערך ואני 13 זה סבבה?
250 בנייה ו130 מילוי, סבבה?
270שקל בנייה ומילוי ב150 זה סבבה?
לשלם 120 שקל על לק גל רגיל בלי בנייה וזה זה סבבה?
280 שקל בנייה ללק גל זה סבבה?
עשיתי לעצמי בנייה בפעם הראשונה זה סבבה?
זה סבבה לעשות בנייה בגיל 15?
עשיתי אתמול בנייה בגל אצל מישהי סבבה באמת
זה סבבה שהלכתי להחזיר ספרים מהספרייה אחריי שבועיים בערך שלקחתי אותם?
יש לי 1300 תשובות ו300 פרחים בערך ואני פעיל חודש זה סבבה?
ישנתי אתמול מ9 עד 1 בלילה ולא ישנתי מאז ואני עייפה ...לישון בערך שעה?זה סבבה?