5 תשובות
כן זה בכיתה י וזה כמה שעות בשבוע..
מחויבות אישית זו היא תוכנית שמאפשרת לתלמידים לעזור לאנשים אחרים ללא קבלת תמורה חומרית (כסף). התוכנית מתחילה לרוב מכיתה ט' עד י"ב. כידוע לי בכיתה ט' צריך 60 ומשהו שעות התנדבות בשנה ועם השנים המספר קצת עולה.
מקווה שעזרתי.
מקווה שעזרתי.
Alejo
זה תלוי בבית ספר זה מתחיל או בט או בי (אצלי מט) ועד י"ב זה שעות שאת כביכול תורמת לסביבה לדוגמא: התנדבות בהמד"א, צופים אפילו, חונכות וכול מיני דברים שעוזרים חח. צריך 60 שעות בשנה. מקוה שעזרתי:) דרך אגב זה ממש כיף אם בוחרים משהו שאוהבים זה כמו חוג כזה המטרה היא שתשתתפי בפעילויות ועזרה לאחרים גם מחוץ לכותלי בית הספר.
בבית ספר שלי התחלנו לעשות את זה מכיתה ח'
זה כאילו נותנים לך דף עם כל מיני מקומות להתנדב בהם,
ואת צריכה לבחור אחד ופעם בשבוע ללכת לזה...
ויש על זה הערה בתעודה, נגיד אם את לא הולכת למחויבות שבחרת אז יהיה כתוב לך "לא פעיל"
ואם כן התנדבת אז יהיה כתוב לך "פעיל" או משהו בסגנון
וכעיקרון צריך לעשות 60 שעות פלוס מינוס..
זה כאילו נותנים לך דף עם כל מיני מקומות להתנדב בהם,
ואת צריכה לבחור אחד ופעם בשבוע ללכת לזה...
ויש על זה הערה בתעודה, נגיד אם את לא הולכת למחויבות שבחרת אז יהיה כתוב לך "לא פעיל"
ואם כן התנדבת אז יהיה כתוב לך "פעיל" או משהו בסגנון
וכעיקרון צריך לעשות 60 שעות פלוס מינוס..
מחוייבות אישית זה עבודה ללא משכורת בזמן או לאחר בית ספר יותר מזה אני לא יודעת. סליחה
באותו הנושא: