6 תשובות
לא
לא יודע
לא יודע
כי לא בחרו באחד כזה...
שואל השאלה:
לגבי בחירה יכול להיות שהיה מעומד ממוצא מזרחי , במפלגה הגדולה ביותר
לגבי בחירה יכול להיות שהיה מעומד ממוצא מזרחי , במפלגה הגדולה ביותר
אני חושבת שזה נובע מכמה שמשתדלים לשמור על ההבדלים האלה
אני מתכוונת, מכל מקום מזכירים לנו את העדות שלנו, בין אם בבדיחות עדות, בעבודת שורשים כשאנחנו בבית ספר, כל פוליטיקאי שמתייג את עצמו לא רק לפי מקום במפה הפוליטית אלא גם לפי מאיפה אבא שלו או סבא שלו עלה לארץ, אי אפשר לפצות על הפרשים כשכולם ממשיכים לראות אותם וליישם אותם
אני מתכוונת, מכל מקום מזכירים לנו את העדות שלנו, בין אם בבדיחות עדות, בעבודת שורשים כשאנחנו בבית ספר, כל פוליטיקאי שמתייג את עצמו לא רק לפי מקום במפה הפוליטית אלא גם לפי מאיפה אבא שלו או סבא שלו עלה לארץ, אי אפשר לפצות על הפרשים כשכולם ממשיכים לראות אותם וליישם אותם
כשדוד לוי התמודד על ראשות הליכוד הוא הפסיד בגדול.
לעבודה פעמיים היה יו"ר מזרחי; אבי גבאי ועמיר פרץ. בהנהגתם המפלגה קיבלה הכי מעט מנדטים בהיסטוריה ואפילו לא עברה את אחוז החסימה בשלב מסוים.
גם במרצ התמודד לפני כמה שנים איזה מזרחי אחד, והפסיד לתמר זנדברג.
כל הזמן מדברים על למה אין מזרחים בהנהגה כמו אשכנזים, אבל כשיום הבחירות מגיע, המזרחים עצמם לא מצביעים.
לעבודה פעמיים היה יו"ר מזרחי; אבי גבאי ועמיר פרץ. בהנהגתם המפלגה קיבלה הכי מעט מנדטים בהיסטוריה ואפילו לא עברה את אחוז החסימה בשלב מסוים.
גם במרצ התמודד לפני כמה שנים איזה מזרחי אחד, והפסיד לתמר זנדברג.
כל הזמן מדברים על למה אין מזרחים בהנהגה כמו אשכנזים, אבל כשיום הבחירות מגיע, המזרחים עצמם לא מצביעים.
או שהם מצביעים בלי לקשר לעדה, ואז זה מוכיח שה"שד העדתי" הוא עכשיו רק הגזמה של התקשורת/פוליטיקאים בניסיון להסית ולהתסיס אנשים זה נגד זה(אהם אהם ביבי)
באותו הנושא: