5 תשובות
למה מלכתחילה יצאת איתה.
תגיד לה את מה שאמרת פה, שאתה לא בשל
עושה לה שיחה ואומר לה בנימוס וברוגע
תקבע להיפגש איתה , כי עדיף פנים מול פנים , תסביר לה בעדינות שאתה לא בשל כרגע אבל תשמח שתישארו ידידים (:
תצמידו את השאלה שכמה שיותר יענו
אז למה נכנסת איתה לזוגיות מהתחלה? ותנסה להגיד לה את זה בצורה עדינה