9 תשובות
לא, יפה
שואל השאלה:
שמע אני פתחתי כבר איזה 3/4 מהנשקים ואני לא קניתי כלום.
שמע אני פתחתי כבר איזה 3/4 מהנשקים ואני לא קניתי כלום.
אנונימי
אני עשיתי את זה בחודשיים, ולא חרשתי על זה. אתה פשוט טוב בזה.
אנונימי
שואל השאלה:
אני היחידי שמתעצבן שמתערבים לו בפייט עם מישהו?
אני היחידי שמתעצבן שמתערבים לו בפייט עם מישהו?
אנונימי
ברור זה מציק חחח
אנונימי
שואל השאלה:
אחי כאילו שיחכו שנייה אני תכיף יעבור אליהם
מה שהכי מצחיק זה שאני מתבכיין על דברים שעושים לי אבל אני עושה אותם כל הזמן
אחי כאילו שיחכו שנייה אני תכיף יעבור אליהם
מה שהכי מצחיק זה שאני מתבכיין על דברים שעושים לי אבל אני עושה אותם כל הזמן
אנונימי
אתה משחק גם gunfight?
השאלה מופנת גם לאנונימי^
לא משועמם
באותו הנושא: