9 תשובות
150-200 ג'יגה
שואל השאלה:
wtffff
wtffff
גם אני הייתי בשוק באמת
יאללה תוריד רוקט ליג 20 גיגה
שואל השאלה:
שמע אחי מחקתי חצי מחשב בשביל החרא הזה
יש לך אולי משחקים להציע? יריות וכאלה
אולי אני פשוט יוריד bf4 אין לי מספיק בשביל 150
שמע אחי מחקתי חצי מחשב בשביל החרא הזה
יש לך אולי משחקים להציע? יריות וכאלה
אולי אני פשוט יוריד bf4 אין לי מספיק בשביל 150
האמת שלא אני לא גיימר אבל תעלה עוד שאלה על זה אני בטוח שתקבל הרבה תשובות
אתה יכול להוריד באטלפילד 1 או army of two שזה משחק פסיכי
שואל השאלה:
bf1 זה משעמם רצח חבר נתן לי קוד למשחק ובאמת חרא משחק
אולי זה כי אין כוונות אולי כי המולטיפלייר גרוע ורק הקמפיין מטורף
bf1 זה משעמם רצח חבר נתן לי קוד למשחק ובאמת חרא משחק
אולי זה כי אין כוונות אולי כי המולטיפלייר גרוע ורק הקמפיין מטורף
אתה יכול לנסות גם באטלפרונט זה גם אחלה