13 תשובות
כן
כמו שיש אנשים שחושבים שהעולם שטוח והחלל לא קיים וכן, יש כאלה
אם חיים יכולים להתקיים רק על ידי חמצן ובשאר היקום אין חמצן = אין עוד חיים
יש יצורים שלא צריכים חמצן כדי לשרוד
לא חושב אתה מכיר? אגב לדגים גם יש חמצן במיים
דובון מים יכול לשרוד בחלל נגיד
בכלל אתה לא יודע אם יש חמצן על כוכבי לכת אחרים החלל הוא אין סופי ולא גילינו כמעט כלום ממנו
ואללה לא שמעתי מעניין
כל היצורים החיים הידועים למדע לא יכולים להתקיים ללא מים וחמצן
זאת ע ו ב ד ה
דובון מים פשוט יכול ליפול לתרדמת ולשרוד ללא זה לזמן מה מוגבל, ארוך אך מוגבל

כלפי השאלה
אני לא יודעת מה הדעה שלי בנושא
מתלבטת בין אם השאלה היא בן כזו קריטית לבין עד שלא יוכח אחרת
כן אבל מה זה לחיות? לשרוד לזמן מוגבל
עצם זה שדובון מים יכול לשרוד שנים בחלל בלי חמצן אומר שיש יצור שיכול לחיות ככה

חוץ מזה כמו שאמרת חיים הידועים למדע, כתבתי למעלה היקום אין סופי יכול להיות שיש יצורים בחלל שלא צריכים חמצן כדי לשרוד ולחיות
לא
דובון מים לא חי במהלך הזמן שהוא בתרדמת
יש הבדל בין תרדמת לבין חיים
הכוונה היא שהוא כאילו צם
הוא לא עושה את כל פעולות החיים או איך שלא קוראים לזה
קיצר, לא, לא ממש

בכל מקרה, המדע לא יודע על חיים ללא חמצן וללא מים
אז עד שלא ימצא יצור כזה, זה מקטין מאוד את הסיכויים לחיים על פני כוכב לכת אחר
לא אומרת שבלתי אפשרי, אבל סיכויים קטנים

יש כל כך הרבה קריטריונים לחיים ולסיבה שישנם חיים על כדה"א שמצב כזה יקרה, ממש קטנים
ואם כן, הם נמצאים עשרות אלפי אם לא מיליוני שנות אור מאיתנו ולחקור דבר שנמצא כל כך רחוק מאיתנו, זה לא קל
אבל המדע מתפתח במהירות שיא כרגע
אז מי יודע מה יתגלה
עד לא מזמן לא חשבו שיש עוד גלקסיות חוץ משלנו, ולא חשבו שיש עוד מערכות שמש עם כוכבי לכת שמסתובבים סביב אותן שמשות
שואל השאלה:
קראתי מחקר שכנראה ב2040 משהו כזה אנחנו צפויים להתנגש בגלקסיה שנקראת אנדרומדה
אנונימית
אז זה שקר
כי יקרה בעוד יותר מ2040
בריטניקה טוענת שזה יקרה בעוד 4 מיליארד שנים
שואל השאלה:
נכון אבל לא בהכרח זה שאנחנו קטנים
אנחנו פשוט רחוקים.
אנונימית