4 תשובות
לא, קודם הייתי מבקשת עוד.
אם זה היה ממשיך ככה הייתי עוזבת.
אפ יש לי עבודה אחרת כן אם אין אז לא
תלוי איזה אבל פשוט הייתי מבקשת עוד
הייתי מבקשת העלאה ואם לא אז הייתי עוזבת