5 תשובות
ברור
כן, בגילוח השיערות צומחות מהר יותר וגם עבות יותר לכן עדיף שעווה או כל דבר אחר:)
כןן
אנונימי
אז אני מקווה שהבנתם שגילוח מעודד צמיחה הוא רק מיתוס.
התשובה הקצרה היא לא.
כשמגלחים שיער אז הגילוח הוא חיצוני ולכן השורש לא נפגע ואין שום סיבה שהוא יגדל יותר ממה שאמור היה לגדול.
השיער גודל יותר סמיך במרוצת השנים בגלל שינויים הורמונלים שהגוף שלנו עובר ולא בגלל הגילוח.
שעווה לעומת זאת תולשת את השערה מהשורש ולכן מאיטה גדילה
כשמגלחים שיער אז הגילוח הוא חיצוני ולכן השורש לא נפגע ואין שום סיבה שהוא יגדל יותר ממה שאמור היה לגדול.
השיער גודל יותר סמיך במרוצת השנים בגלל שינויים הורמונלים שהגוף שלנו עובר ולא בגלל הגילוח.
שעווה לעומת זאת תולשת את השערה מהשורש ולכן מאיטה גדילה
באותו הנושא: