6 תשובות
תגידי לו שבדרך כלל את לא שולחת את הפרטי שלך אבל את רוצה שתתקדמו לפרטי או משהו כזה
שואל השאלה:
כן אבל לא שלחנו יןתר משתי תמונות וגם רק התחלנו לדבר אז זה טיפה מוזר לא?
כן אבל לא שלחנו יןתר משתי תמונות וגם רק התחלנו לדבר אז זה טיפה מוזר לא?
אנונימית
אם עוד בלי להכיר ישר שלחתם ניודס אחרי 2 הודעות כלום לא מוזר
שואל השאלה:
התחלנו לדבר טיפה מהבדוי ובאלי שנמשיך את השיחה גם ביום אחר ואני לא יודעת איך להגיד לו
התחלנו לדבר טיפה מהבדוי ובאלי שנמשיך את השיחה גם ביום אחר ואני לא יודעת איך להגיד לו
אנונימית
שלחי פשוט תעמוד האמיתי שלך ותומרי לדבר מי שם
תגידי שאת לא נותנת לאף אחד את החשבון האמיתי שלך בהתחלה אבל עכשיו את רוצה לעבור לאמיתי
באותו הנושא: