5 תשובות
אל תמשיכי עם זה! זה ממש אבל ממש רע! תפסיקי עם זה מהר ועכשיו לפני שיהיה סופר מאוחר מידי! תגידי לו:
שאת לא רוצה
שאת לא מעוניינת
שאת לא נפגשת עם אנשים מהאינסטגרם(זה ממש בסדר)
שאת לא רוצה להחליף פרטים אישיים לאנשים שאת לא מכירה
שאת מעדיפה לחכות כי זה מהר לך מידי
שאת מעדיפה לנתק את הקשר
שאת טסה למלא זמן ואת לא יודעת אם זה יחזיק מעמד
אנונימית
שואל השאלה:
הפסקתי את זה עכשיו
ניסיתי המקסים תודה לך כיף לשמוע❤
ושואלת השאלה גאה בך זה הדבר הנכון לעשות אם בא לך לשתף את מוזמנת❤
אנונימית
תגידי לו שאת לא מעוניינת פשוט.
אם זה קשה מדי והכל - אז תגידי שאת לוקחת חופשה, ובזמן הזה לכי מהמשתמש הרגיל שלך ותדברי איתו והכל עד כדי כך שהוא ידבר איתך כמו שהוא דיבר אז איתה, ואז הוא ישכח ממנה.
אם את תרצי אותו אז תמשיכי ולכי על זה, אם לא אז תגידי שלא מתאים לך ואז לא יהיה לך מצפון.
בכללי לא כדאי לעשות את זה אבל, בכלל.
זה ממש רע.
פשוט תתנתקי מהמשתמש הזה.