התחברות
הרשמה
אתן חושבים שזה מוזר לשלוח תמונה של עצמכם/חלק מכם פה?
סתם נגיד דיברתם על קעקועים או משהו בפנים או ברגליים ולשלוח תמונה לבן אדם פה..
25 במאי 2024, 11:03
הודעות
חוות דעת
פרופיל
3 תשובות
נופ לא מוזר, אלא אם זה במקום אינטימי
ה
ההוא עם האלכוהול
לא כזה מוזר בסך הכל אנחנו בני אדם
ב
בן אדם נייס
לא
מ
מצב קשה
באותו הנושא:
מה אתם חושבים על אופציה שיהיה אפשר לשלוח תמונה בצאטים בסטיפס?
בנים שהולכים לחדר כושר, רוצה לשלוח תמונה ותגידו מה חושבים כתבו לי אני אשלח
וואי את האמת שניה, רק אני חושב שזה מוזר לשים תמונה של עצמך כשומר מסך בטלפון?
אם סטיפס היו נותנים את האפשרות לשלוח תמונות בהודעות, מה אתם חושבים שהיה קורה?
יצא לכם פעם להסתכל במראה ובתמונות של עצמכם ולחשוב לעצמכם "איזה מוזר אני נראה" ?
זה מוזר לדעתכם לשלוח תמונה של עצמכם לאנשים פה?
מוזר לכם לשלוח תמונות של עצמכם כאן לאנשים?
מרגיש לכם מוזר לשלוח פה תמונות של עצמכם לאנשים פה?
אתם חושבים שבסטיפס עדיף שיהיה אפשרות לשלוח תמונות בצ'אטים?
אתם חושבים שאני צריך לשלוח תמונה שלי אם אני מדבר עם מישהי פה חודש וחצי?
באיזה שלב אתם מרגישים בנוח לשלוח תמונות של עצמכם למישהו שהכרתם מכאן?