12 תשובות
תלויי
לא רק אתה
גם אני
לי אישית זה קצת מוזר.
לפעמים אני שמה תמונה עם חברות אבל לא תמונה שלי לבד.
לפעמים אני שמה תמונה עם חברות אבל לא תמונה שלי לבד.
^ לא*
לא יודע למה כתבתי כן
לא יודע למה כתבתי כן
דווקא יש לי מלא חברות ששמות, אני חושבת שזה סממן לביטחון והערכה עצמית גבוהה
זה לא נרקסיטיטי ולא כלום דיי לאמין לחרטא הזאת
גם אני חושבת זה יותר מידי נרקיסיסטי לולל
לא
שואל השאלה:
לדעתי זה קצת כי אתה רוצה לראות את עצמך כל פעם שאתה פותח את הטלפון אבל כל אחד והדעה שלו :)
לדעתי זה קצת כי אתה רוצה לראות את עצמך כל פעם שאתה פותח את הטלפון אבל כל אחד והדעה שלו :)
אגואיסטי כזה
אלא אם כן זאת תמונת פאדיחה כמובן
אלא אם כן זאת תמונת פאדיחה כמובן
באותו הנושא: