תשובה אחת
מה שאת יותר אוהבת, אם את מעדיפה לראות אנשים ואוויר בחוץ, הליכה.
אם את מעדיפה כמה שפחות אנשים ולהיות באווירה קצת יותר סגורה, מכון.
אם את מעדיפה כמה שפחות אנשים ולהיות באווירה קצת יותר סגורה, מכון.
באותו הנושא: