4 תשובות
לא
לא חושבת נראלי שמה שיוצא אני מרוצה
חלק כן וחלק לא. נגיד יש הורים שרוצים שהילד שלהם ייוולד בחג מסוים אז הם מכוונים את זה. לרוב אני לא חושבת שזה ככב
מהרבה בחינות כן, ודאי שלפני הכניסה להריון משוחחים על "באיזה מקום נהיה בעוד תשעה חודשים".