6 תשובות
מה השם שלכם במיקמק
אני מבולבלת... ולא בקטע רע, אין לי בעיה עם להטבים וכל זה... אבל אנחנו- זה יחיד שהוא רבים? איי דיד נוט אנדרסטנד
ובאמת לא בקטע רע^
להיות רבים זה לא באמת מגדר... יש א בינאריים שמשתמשים בלשון פניה רבים אבל הם לא רבים בעצמם... זה מעניין אותי, איך אתם מגדירים את עצמכם? כאילו איזה מגדר?
פשוט תהיו אמיתיים או שספרו בדרך יצירתית עם עוגה וכתוביות שיספרו את הסיטואציה שלכם
פשוט להגיד את זה
באותו הנושא: