התחברות הרשמה

יש פה כאלו שמתגייסים ביוני? אם כן לאיפה?

אני ב17.6
24 במאי 2024, 16:16
גיוסחייליםתפקידיםמיוניםתפקידים בצה"ל    
3 תשובות
את שנתון 2005? חשבתי אני היחידה שמתגייסת כזה מאוחר. אבל אני בכלל בסוף יולי
L
Long way to go
שואל השאלה:
2004, אבל אני הנדסאית אז גיוס יוני
אנונימית
אה הבנתי
L
Long way to go
באותו הנושא:
יש פה כאלו שמתגייסים בין יוני לדצמבר?
כאלו שמתגייסים באוגוסט שלחו לכם כבר מיונים? אני אמורה לדאוג אם לא שלחו לי כלום עדיין?
מישהו מתגייס בחודש יוני ?
כאלו שהתגייסו או אלו שצריכים? איפה היה הצו גיוס שלכם(איםה שמתגייסים)?
יש עדין מיונים לצבא לכאלו שמתגייסים במרץ?
כמה ימים יש לבית ספר (כאלו עד 20 ביוני )
כאלו שמתגייסים באוגוסט פה?
למי שמסיים יסודי בכיתה ח' ( יש בתי ספר כאלו ) מסיימים את כיתות ז - ח ב30 ביוני ?
איזה מיונים יש עכשיו לאלה שמתגייסים ביולי?
מתי צהל ישלחו מיונים לכאלה שמתגייסים במרץ ?
מי פה התגייס ביוני 19?