3 תשובות
את שנתון 2005? חשבתי אני היחידה שמתגייסת כזה מאוחר. אבל אני בכלל בסוף יולי
שואל השאלה:
2004, אבל אני הנדסאית אז גיוס יוני
2004, אבל אני הנדסאית אז גיוס יוני
אנונימית
אה הבנתי
באותו הנושא: