התחברות הרשמה

מי פה התגייס ביוני 19?

16 ביולי 2019, 13:09
גיוסחייליםצה"למתי    
2 תשובות
אין גיוסים ביוני
F
Flowers princess
שואל השאלה:
אני התגייסתי ביוני
ש
שון הכבשון
באותו הנושא:
מישהו מתגייס בחודש יוני ?
מיונים לצבא, כיתה י"ב, מתגייס במרץ 2019
מה אתם חושבים על השם יוני (לבת) ומבטאים כמו החודש יוני?
היום הולדת שלי ביוני, חודש הגאווה הוא יוני,
העשרים ואחד ביוני או העשרים ואחת ביוני ואפשר הסבר?
אם אני גיוס יוני 19 אני אומרת עד מתי יוני 19 או עש מתי יוני 21?
מתי צהל ישלחו מיונים לכאלה שמתגייסים במרץ ?
להתגייס ללא מיונים
ה 8 ביוני או ה 8 ליוני?!
מישהו שאמור להתגייס בדצמבר 2017 וקיבל מיון פרמדיקים או הדרכת חיל רפואה?
אני מתגייס עוד יותר משנה (סיימתי יא) וביקשתי מיונים לכלל חמן.