7 תשובות
אני גם חחח
גם אני לפעמים ככה
חחח נשבעת שגם אני
הייתי בטוחה שאני מוזרה רצח
לא, כמעט לכולם יש קבוצה של עצמם שהם שולחים לעצמם דברים
את ממש לא מוזרה
את לא מוזרה
שואל השאלה:
^^^אני מתכוונת האם זה מוזר שאם נגיד אני רוצה לשלוח סרטון מצחיק לחברה, אז אני שולחת את זה לקבוצה שלי עם עצמי כי אני לא רוצה לעצבן אותה?

(אני יודעת שיש לאנשים קבוצה עם עצמם אני שואלת אם זה מוזר שיש לי קבוצה גם לכזה(
אנונימי