7 תשובות
לא
גם אני מדברת לעצמי ולא בשקט, כמובן רק כשאין אנשים לידי אבל עדיין
גם אני מדברת לעצמי ולא בשקט, כמובן רק כשאין אנשים לידי אבל עדיין
זה נורמאלי
אבל למה בשקט?
אבל למה בשקט?
ברור שזה נורמלי. תזכור החבר הכי טוב שלך הוא עצמך. אתה זה שיהיה איתך כל השנים. לא רואה בזה בעיה.
שואל השאלה:
לא קורה לי לפעמים שאני עושה ליד אנשים בלי לשים לב
לא קורה לי לפעמים שאני עושה ליד אנשים בלי לשים לב
כן אתה קרינג'
זה ממש לא מוזר וזה נורמלי לעשות את זה אני אישית לא עושה את זה אבל חברות שלי כן
גם אני עושה את זה לפעמים מתוך הרגל חחח,זה נראה לי בסדר ואני מנסה להקפיד לעשות את זה כל הזמן בלי אנשים
אנונימי
באותו הנושא: