5 תשובות
שואל השאלה:
אני לא חושבת שאני צריכה איש מקצוע.. די מפחיד אותי להגיע למצב כזה
אני לא חושבת שאני צריכה איש מקצוע.. די מפחיד אותי להגיע למצב כזה
אנונימית
שואל השאלה:
לא ממש ניסיתי עדיין..
רק השבוע סיימתי את שלב ההכחשה
עכשיו הבנתי שאני בבעיה
ואני רוצה לטפל בה בלי איש מקצוע
לא ממש ניסיתי עדיין..
רק השבוע סיימתי את שלב ההכחשה
עכשיו הבנתי שאני בבעיה
ואני רוצה לטפל בה בלי איש מקצוע
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי חברה שיודעת
לא ממש עזר לספר לה
יש לי חברה שיודעת
לא ממש עזר לספר לה
אנונימית
רוצה לדבר בפרטי?
היה לי לפני שנתיים או שלוש הפרעות אכילה ועברתי את זה די לבד
היה לי לפני שנתיים או שלוש הפרעות אכילה ועברתי את זה די לבד
שואל השאלה:
^אני באמת מעריכה את העזרה שלך
אבל זה יותר מזה
זאת ההרגשה הרעה אחרי שאני אוכלת
הבכי אחרי שאני עולה על המשקל
והבאסה שאני מסתכלת במראה
הרצון לקבור את עצמי ולהיעלם
כי אני מרגישה שאני תופסת יותר מדי מקום
בגלל הגודל שלי
גודל שמספיק ל2 אנשים
^אני באמת מעריכה את העזרה שלך
אבל זה יותר מזה
זאת ההרגשה הרעה אחרי שאני אוכלת
הבכי אחרי שאני עולה על המשקל
והבאסה שאני מסתכלת במראה
הרצון לקבור את עצמי ולהיעלם
כי אני מרגישה שאני תופסת יותר מדי מקום
בגלל הגודל שלי
גודל שמספיק ל2 אנשים
אנונימית
באותו הנושא: