15 תשובות
אהובה את פוגעת בגוף שלך, אי אפשר לחיות ככה
זה לא הגיוני אפילו
שואל השאלה:
אני כאילו חיה על קפה כזה.. וזה ממלא אותי ואז זה מרחיק את הסחרחורות ואני מרגישה ממש בסדר ומסתבר שזה לא נורמלי לפי התגובות פה
אנונימית
כן אבל הגוף לא יכול לחיות בלי אוכל
שואל השאלה:
אז למה אני מרגישה רגיל
אנונימית
אוקיי חשבת לעצמך למה יש לך תסחרחורות זה לגמרי הגיוני אם את לא אוכלת , איך לא הבנת שזה לא נורמלי
אם את תישארי ככה את מתישהו תתמוטטי ותגיעי למיון .
אין סיכוי ששרדת 8 ימים רק על קפה בלי להתעלף או להרגיש לא טוב
שואל השאלה:
ברור שלא הרגשתי טוב היו לי סחרחורות מידי פעם פשוט לא משהו קיצוני נגיד כבר צמתי שבוע בעבר והיה לי יותר קשה אני לא מבינה למה אני לא מרגישה כלום
אנונימית
אהובה בבקשה אל תעשי את זה לעצמך. אני לא יודע מאיזו סיבה את עושה את זה, אבל זה יפגע בך ממש פיזית ונפשית.
היי אנונימית,
לפי התיאור שלך נראה שאת זקוקה לעזרה מיידית כדי לא לפגוע בבריאותך ולסכן את חייך. את חייבת לשתף מישהו קרוב שאת סומכת עליו לפני שיגרם לך נזק בלתי הפיך (הורה, יועצת ביה"ס וכדומה).
את יכולה לפנות גם ליעוץ בצורה אנונימית לעמותות כמו:
לער""ן באתר, בוואטסאפ 052-8451201, במסרון 052-9993544 ובקו החם 1201
לסה""ר באתר של העמותה, בוואטסאפ 055-9571399, במייל: https://sahar.org.il/email-assistance/
לעלם באתר של העמותה, בוואטסאפ 054-9424062, במייל: [email protected]

אני לא יודע מה המטרה שאת מנסה להשיג, אבל בוודאות יש דרכים נכונות יותר ומסכנות פחות להשיגה.
אל תמשיכי עם המצב הקיצוני הנוכחי, הנזק בהכרח יהיה גדול משמעותית מהתועלת.
לא ברו לא
לכי לאכול בבקשה
לא את כל רגע יכולה להתמוטט
לא הגיוני בכלל
אני באותו מצב אשמח לדבר איתך בפרטי❤