התחברות
הרשמה
יוסי בן שמונה עשרה או שמונה עשר?
25 במרץ 2020, 17:57
לשון עברית
3 תשובות
שמונה עשרה
נ
נייסי
שמונה עשרה
Wolf girl
בן שמונה עשרה.
גיל זה תמיד בלש' נקבה
א
אוֹהֶבֶת בַּכְּלָלִי
באותו הנושא:
מי מוכן לעזור לי בכמה תרגילים בעברית לדוגמה: יוסי בן שמונה עשרה או שמונה עשר?
אני בת חמש עשרה ויש לי חבר בן שמונה עשרה, זה בסדר?
בנות שמונה עשר או שמונה עשרה?
בת שש עשרה וחצי ובן שמונה עשרה מתאים?
מישהי בת חמש עשרה ומישהו שמונה עשרה זה בסדר ?
בתפילת שמונה עשרה כבר צריך להתפלל על הקיץ או שעדיין לא?
שיר מספר שמונה עשר או שמונה עשרה ?
איך צוועדים בתפילת שמונה עשרה? (בהתחלה&בסוף)
הוא ביוני הזה יהיה בן שמונה עשרה ואני ביולי בת חמש עשרה
מה זכר שמונה עשרה או שמונה עשר?
אני בת 13 וחצי ויש לי חבדר בן שמונה עשרה וחצי