9 תשובות
זה טוב בשביל מישהו שמנסה לצאת מהפרעות אכילה ומה עם ערב?
שואל השאלה:
יש לי עוד 2 ארוחות לפני הערב
יש לי עוד 2 ארוחות לפני הערב
אנונימי
בכלל לא מוגזם. בהצלחה!
לא מוגזם מאוד , לא
בהצלחה לצאת מזה!
בהצלחה לצאת מזה!
זה מעולה3> ממש הדרגתי ולא מוגזם אפילו קצת..
יש לך את זה
יש לך את זה
שואל השאלה:
עכשיו אניא ספר את שאר הארוחות
עכשיו אניא ספר את שאר הארוחות
אנונימי
שואל השאלה:
אכלתי תפוח
מגנום לבן פיסטוק 250 קל
2 פרוסות גבנצ 28 אחוז 120 קל כי הם קטנות זה 35 גרם
פיתה שלא יודע כמה קלוריות אבל לא מעל 300
וקצת רוטב שזה 20 בגג
אכלתי תפוח
מגנום לבן פיסטוק 250 קל
2 פרוסות גבנצ 28 אחוז 120 קל כי הם קטנות זה 35 גרם
פיתה שלא יודע כמה קלוריות אבל לא מעל 300
וקצת רוטב שזה 20 בגג
אנונימי
שואל השאלה:
קיצור אני לא זזתי היום ואכלתי איזה 2000 קלוריות וזה עוד בקטע טוב 2000 אכלתי באיזור ה2500
קיצור אני לא זזתי היום ואכלתי איזה 2000 קלוריות וזה עוד בקטע טוב 2000 אכלתי באיזור ה2500
אנונימי
זה כמות נורמלית ברמות שחרר את הקלוריות בחייאת
זה רק מזיק
זה רק מזיק
באותו הנושא: