9 תשובות
זה טוב בשביל מישהו שמנסה לצאת מהפרעות אכילה ומה עם ערב?
שואל השאלה:
יש לי עוד 2 ארוחות לפני הערב
אנונימי
בכלל לא מוגזם. בהצלחה!
לא מוגזם מאוד , לא
בהצלחה לצאת מזה!
זה מעולה3> ממש הדרגתי ולא מוגזם אפילו קצת..
יש לך את זה
שואל השאלה:
עכשיו אניא ספר את שאר הארוחות
אנונימי
שואל השאלה:
אכלתי תפוח
מגנום לבן פיסטוק 250 קל
2 פרוסות גבנצ 28 אחוז 120 קל כי הם קטנות זה 35 גרם
פיתה שלא יודע כמה קלוריות אבל לא מעל 300
וקצת רוטב שזה 20 בגג
אנונימי
שואל השאלה:
קיצור אני לא זזתי היום ואכלתי איזה 2000 קלוריות וזה עוד בקטע טוב 2000 אכלתי באיזור ה2500
אנונימי
זה כמות נורמלית ברמות שחרר את הקלוריות בחייאת
זה רק מזיק