5 תשובות
יש אפליקציות עם הסברים ממש טובים לכל שאלה, תורידי ותחרשי על זה
מאוד מומלץ לעשות כמה שיותר תרגילים, במקומך הייתי עושה רק תרגול. בהצלחה :)
אם מתרגלים כל יום רבע שעה לא צריך מצגות מהר מאוד מבינים את רוב הנושאים
שואל השאלה:
כן אבל התיאוריה מחר חחח
כן אבל התיאוריה מחר חחח
אנונימית
תעשי אז בסירוגין היום בערב מצגת שאלות מצגת שאלות
ומחר עד התאוריה תתרגלי כמה שיותר באפליקציה
ומחר עד התאוריה תתרגלי כמה שיותר באפליקציה
באותו הנושא: