5 תשובות
יש אפליקציות עם הסברים ממש טובים לכל שאלה, תורידי ותחרשי על זה
מאוד מומלץ לעשות כמה שיותר תרגילים, במקומך הייתי עושה רק תרגול. בהצלחה :)
אם מתרגלים כל יום רבע שעה לא צריך מצגות מהר מאוד מבינים את רוב הנושאים
שואל השאלה:
כן אבל התיאוריה מחר חחח
אנונימית
תעשי אז בסירוגין היום בערב מצגת שאלות מצגת שאלות
ומחר עד התאוריה תתרגלי כמה שיותר באפליקציה