13 תשובות
שואל השאלה:
ולמה אתה לא ניגש לסדרות?
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו המורה שלי כן לגשת ושזה נטו הצבות אבל אני באמת לא יודעת
אנונימית
שואל השאלה:
פשוט הכי בטוח לגשת עם 8 כי תמיד הם עושים חלק מהנושאים קלים וחלק קשים אז לגשת עם 8 זה חתיכת ביטחון
אנונימית
שואל השאלה:
לא יודעת אם אני אספיק ללמוד את זה
אנונימית
הגעתי לבגרות בלי ללמוד אנליזה בכלל, ככה שהיתה לי בחירה של 4 מתוך 5 (זה היה שנה שעברה כשהיינו צריכים לענות על 4 שאלות)
בסוף קיבלתי ציון טוב אבל אני לא יודעת עד כמה זו היתה בחירה חכמה
אני חושבת שזה תלוי אם את ממש לא יודעת את הבסיס או שאת כן יודעת את התאוריה ורק צריכה לתרגל עוד
אם את יודעת את הבסיס ממליצה לך לא לוותר על סדרות כי זו שאלה לא קשה בדרך כלל
תכלס זה הכי קל בבגרות, אבל זה בסדר את עונה על 5 מתוך 8 אז זה בסדר
אם יש לך זמן אני ממליץ כן ללמוד ולהשקיע בזה, אבל אם את קצרה בזמן ואת מרגישה שללמוד את זה סתם יהיה לחוץ בזמן שנותר לך, תוותרי. אמנם יש סיכוי שזה ידפוק אותך (יכול להיות שיהיה מבחן עם שאלות קשות ודווקא עם שאלת סדרות קלה, כך שאם תלמדי את הנושא הזה לפחות קצת, תוכלי לענות עליה במקרה קיצוני שכזה), אבל בגדול בחירה של 5/7 גם לא נשמעת לי רעה מדי. אני מקווה בשבילך אבל שלמדת היטב את כל שאר הנושאים, אם כבר מהמרים על נושאים (שזה צעד יחסית מסוכן), חייבים ללכת עד הסוף עם השאלות שמהמרים עליהן. בהצלחה
הרבה וויתרו על סדרות
אני אחד מאלה
אפשרי בלי סדרות, אבל אין טעם כי סדרות זה אחד הנושאים הכי קלים.
אני כמוך רק עם בעיות תנועה
אל תלמדי גם סדרות
למרות שאני בהתחלה גם וויתרתי על זה אבל אז גיליתי שזה לא ככ נורא
אני ויתרתי על בעיות תנועה
תבחרי סדרות
נשאר רק סדרה הנדסית , הורידו כל כך הרבה חומר בנושא הזה שזה חבל לא ללמוד את זה
אנונימי
שואל השאלה:
אוף
אנונימית
שואל השאלה:
ניסיתי לתרגל את זה ובאמת שזה קשה לי לא יודעת למה
אנונימית