3 תשובות
שואל השאלה:
באמת? למה אם אפשר לשאול
אנונימי
כי זה היגיון.. כל פעם שאתה מתקשר נפתחת לך עוד פנייה כך שיש יותר עיניים עליך ומתייחסים לזה יותר.
ככה זה במיטב צריך לחפור להם