3 תשובות
כן
שואל השאלה:
באמת? למה אם אפשר לשאול
באמת? למה אם אפשר לשאול
אנונימי
כי זה היגיון.. כל פעם שאתה מתקשר נפתחת לך עוד פנייה כך שיש יותר עיניים עליך ומתייחסים לזה יותר.
ככה זה במיטב צריך לחפור להם
ככה זה במיטב צריך לחפור להם
באותו הנושא: