3 תשובות
למה שתתקשרי אליהם לפני שרת יוצאת
שואל השאלה:
כי אני רוצה לשאול אותם משהו לגבי האבחון שלי
כי אני רוצה לשאול אותם משהו לגבי האבחון שלי
אנונימית
מרכז השירות של יחידת מיטב פעיל בימים א'-ה', בין השעות 07:30 - 17:00.
תוכלי להתקשר מחר ממש עם הפתיחה.
[אתר מתגייסים]
תוכלי להתקשר מחר ממש עם הפתיחה.
[אתר מתגייסים]
באותו הנושא: