8 תשובות
אבל זה לא ככה לפני שאת הולכת ועושה משהו את צריכה להאמין שזה יקרה ואת צריכה להרגיש את ההרגשה שאת יודעת שתרגישי אם תשיגי את מה שאת מנסה וזה נקרא מניפסטינג
כן, אבל בסוף צריך לעשות משהו
אנונימית
ברור זה כל המטרה של זה פשוט אם תבואי עם גישה שלא תצליחי זה באמת לא יצליח לך ומניפסטינג גורם לך להרגיש שכן תצליחי וזה מה שעוזר להשיג את זה
כן אבל יש מלא שמתייחסים למניפסטינג כאילו צריך לחלום בהקיץ ודברים יגיעו נכון
מסכימה איתך
מסכימה איתך
אנונימית
כן הם צריכים לדעת שצריך לעשות משהו ולא רק לחלום
הסבר מפורט שעובד ב100% מהמקרים:
את הולכת ועושה משהו כדי להשיג את מה שאת רוצה.
את הולכת ועושה משהו כדי להשיג את מה שאת רוצה.
אנונימית
את מתחילה בדברים שאת מודה עליהם ואז עוברת לדברים שאת רוצה שיקרו ומדברת בלשון הווה או עבר נגיד אם באלך אייפון את כותבת תודה על האייפון היפה שקיבלתי השבוע / יש לי את האייפון הכי יפה בעולם ואת מפרטת איך הוא נראה איך הרגשת שקיבלת אותו וכאלה
מצטרפת לשאלה
באותו הנושא: