11 תשובות
אין לי מושג
גם בגוגל רשום שהוא בן 18
גם בגוגל רשום שהוא בן 18
גם אני לא הבנתי אבל ניקי נולד ב2005 והיום הולדת שלו בכלל בסוף השנה הוא בן 18 אמור לחגוג 19 אבל לפי קוריאה הוא 19 למרות שהוא בכלל יפני ולפי קוריאה הוא יחגוג השנה 20 אז כנראה בגלל זה הוא היה למרות שהם גם הפסיקו את הספירה ככה אבל הרבה עדיין משתמשים בספירה הזאת
שואל השאלה:
אהה נכוןן הוא יפני כנראה זאת הסיבה
אהה נכוןן הוא יפני כנראה זאת הסיבה
ג'ייק בעד פלסטין.
^איך זה קשור לשאלה
ומאיפה הגעת לזה
ומאיפה הגעת לזה
שואל השאלה:
^^מה זה קשור?
^^מה זה קשור?
שואל השאלה:
^^כןן
כולם חושבים ככה כי הוא כתב למישהו בעד פלסטינה סליחה כי הוא שתה סטארבקס
זה לא אומר כלום, לפחות לדעתי.
אני אוהב את ג'ייק.
^^כןן
כולם חושבים ככה כי הוא כתב למישהו בעד פלסטינה סליחה כי הוא שתה סטארבקס
זה לא אומר כלום, לפחות לדעתי.
אני אוהב את ג'ייק.
^אהה
בכל מקרה אני לא אפסיק לאהוב בנאדם שאני אוהבת בגלל החלטה כזאת גם אם זה נכון וגם אם לא
בכל מקרה אני לא אפסיק לאהוב בנאדם שאני אוהבת בגלל החלטה כזאת גם אם זה נכון וגם אם לא
עכשיו ראיתי
אבל הוא לא עשה את זה הפרסומת או משהו?
אבל הוא לא עשה את זה הפרסומת או משהו?
שואל השאלה:
^^כן גם אני חושב ככה.
^לא, לא נראלי.. הוא פשוט קנה לעצמו לשתות לפי דעתי לא הייתה לו כוונה לזה
^^כן גם אני חושב ככה.
^לא, לא נראלי.. הוא פשוט קנה לעצמו לשתות לפי דעתי לא הייתה לו כוונה לזה
אה אוקיי
שיהנה ;)
שיהנה ;)
באותו הנושא: