8 תשובות
לא
מניסיון אני עדיין אוהבת את האהבה הראשונה שלי ולא מצליחה לשחרר ממנו
כן, מניסיון אישי
בסדר אתה יודע שרוב האנשים לא בזוגיות עם האהבה הראשונה שלהם?
שואל השאלה:
^ נו ברור אבל זה עדיין מי שגרם לך להתאהב בפעם הראשונה
^ נו ברור אבל זה עדיין מי שגרם לך להתאהב בפעם הראשונה
אנונימית
אבל זה לא קשור, תם ונשלם, עבר זמנו מה שנקרא, הוא פתח את הדלת, יבוא מישהו יסגור אותה מתישהו.
תמיד ישארו רגשות אבל לא של אהבה אלא של כבוד ואהבה לאדם שהוא היה עבורך
אנונימי
ברור שבסופו של דבר הם אלה שפתחו לנו את הלב, כן יהיו קצת רגשות אבל צריך ללמוד לשחרר מהמקום הזה ועדיף לעשות את זה כמה שיותר מהר וטרי כדי שזה לא ישפיע עליך אחר כך, מנסיון- אפשר לשחרר הכל כל עוד את בטוחה ושלמה עם ההחלטה שלך אל תשכחי שזה לוקח זמן ועבודה, אל תוותרי❤
באותו הנושא: