17 תשובות
למה אמרת לו את זה רבתם?
שואל השאלה:
כן
אנונימית
שואל השאלה:
מה לענות
אנונימית
תכתבי לו שאת עדיין קצת עצבנית ואת צריכה עוד קצת זמן
אם סולחים לאנשים מהר מידי הם מסכימים לעצמם לעשות את זה שוב ושוב

אבל תעני לו יותר מאוחר קצת כי זה מוריד שמתעצבנים מוגזם

כאילו זה שלך אבל אני לא יודע על מה רבתם ומה הקשר שלכם
שואל השאלה:
אנחנו לא זוג אנחנו ידידים השאלה אם לענות לו בהומור
אנונימית
שואל השאלה:
הוא יעני משחק אותה ראש קטן
אנונימית
אהה חחח אז כן חשבתי הוא קרוב אלייך ברמה של חבר
שואל השאלה:
אמרתי לו את זה כי ניסה להזרים אותי
מבין
אנונימית
שואל השאלה:
מה לענות
אנונימית
וואלה אין לי מושג
שואל השאלה:
לרשום העיקר אין פחד גבהים?
אנונימית
שואל השאלה:
בצורה אחרת איך לנסח
אנונימית
שואל השאלה:
?
אנונימית
תרשמי לו מה לא חבל על הכרית עם אף כמו שלך צריך לעשות חור
ואז אם את רוצה בכלל לצאת זבל חחח
תרשמי או שכבר היה לך חור לפני
יענו בגלל שהוא ניסה להזרים אותך ולא הצליח אז הוא דפק את הכרית
מאחר ואתה עושה מה שאומרים לך...
אז חמוד תנבח ולך תביא את הכדור, ושאר שם
תרשמי נו ואיך היה?