11 תשובות
יש לי ראיון עבודה היום):
מתה לישון
כי אני צריך לשמור על אחים שלי.
איזה כיף זה שהחופש שלי הופך להיות ביביסיטר לאחים שלי(כמובן שאני לא מרוויח כסף מזה)
/:
איזה כיף זה שהחופש שלי הופך להיות ביביסיטר לאחים שלי(כמובן שאני לא מרוויח כסף מזה)
/:
שואל השאלה:
אויי.
אבל לפחות אתה עוזר להורים שלך(:
אויי.
אבל לפחות אתה עוזר להורים שלך(:
אנונימית
יקיצה טבעית
כי אחותי העירה אותי
שכחתי שאין בצפר היום אז שמתי שעון מעורר :(
אנונימית
שואל השאלה:
איזה באסה):
איזה באסה):
אנונימית
עבודה
עבודה
בגלל אחותי למה היא שמה שעון מעורר על6:30 בבוקר וקמה בתישע
אנונימית
באותו הנושא: