7 תשובות
זכיתי ב3 מליון דולר בלוטו.
החלטתי שאני אתרום רבע לצדקה.
עכשיו יש לי 2,999,999.75 דולר
החלטתי שאני אתרום רבע לצדקה.
עכשיו יש לי 2,999,999.75 דולר
חחח
שואל השאלה:
לא בסטטוס סטטוס
לא בסטטוס סטטוס
אנונימית
נוחרת לא להתקרב
מי משתמש בסטטוס בווצאפ
אנונימית
ישנ/ה
סטיפס לנצח!❤❤❤
באותו הנושא: