התחברות הרשמה

"דע מאין באת ולאן אתה הולך" או "שויתי ה לנגדי תמיד" איזה סטטוס יותר יפה לוואצאפ?

2 בנובמבר 2022, 18:10
משפטהומורהודעותסטטוס    
4 תשובות
דע מאין באת ולאן אתה הולך
קלל
"
"TWEETY"
הראשון בהחלט
י
יעל0147
שניהם יפים
s
saulgoodman
הראשון.
אבל גבר
באותו הנושא:
איך הגענו למצב שבמדינה יהודית כל כך הרבה אנשים לא מאמינים ואפילו הולכים נגד התנ"ך?
איך לקבל חיסון נגד טטנוס ולאן הולכים
מה זה "שויתי ה' לנגדי תמיד" ?
"דע מאין באת ולאן אתה הולך" מסכימים עם המשפט?
מה אתם עושים אחרי בית ספר ולאן אתם הולכים?
איך זה שדתיים הולכים לצבא ומתנחלים בשם הדת ומצד שני מפגנים נגד המדינה
מה זה אומר שויתי ה לנגדי תמיד?
מה אומר המשפט:"שויתי ה לנגדי תמיד"?
נה זה אומר שויתי ה לנגדי תמיד?
גם בנות אומרות "שויתי ה' לנגדי תמיד" או שזה תפילה שרק בנים אומרים?
איך מבטאים את זה? "דע מאין באת ולאן אתה הולך" או "זכור מאין באת ולאן אתה הולך"?